Mijn kind heeft een allergie. Hoe kom ik erachter welke van jullie producten geschikt zijn?

Answer

Er zijn verschillende risico's met betrekking tot de aanwezigheid van allergenen of het risico op kruisbesmetting, we willen je zoveel mogelijk informatie geven om je te helpen beslissen of een product geschikt is voor jouw situatie.

Er zijn een paar manieren om dit bekijken:

 

Op onze verpakkingen

Alle allergenen die in onze producten gebruikt worden, inclusief glutenbevattende granen, staan dikgedrukt weergegeven in de ingrediëntenlijst.
Op de verpakking vermelden we ook welke allergenen onze producten kunnen bevatten. We doen een risicobeoordeling om te bepalen of deze vermelding nodig is en proberen een algemene 'kan bevatten' vermelding op onze producten te vermijden, aangezien dat even onbehulpzaam kan zijn. De aanwezigheid van een allergeen in een fabriek wil niet zeggen dat er een risico op kruisbesmetting bestaat. Als er geen 'kan bevatten' vermelding op onze verpakking staat, worden de allergenen volledig beheerst om het risico op kruisbesmetting te voorkomen.


Op onze productpagina's

Waar je alle allergeeninformatie over elk product kan vinden.

General FAQ
On

Is rijst veilig voor baby's?

Show On Product(s)
Answer

Onze producten met rijst passen prima in een gevarieerd dieet. Het is belangrijk om te variëren met bijvoeding.

Bij Organix is ​​de veiligheid van onze producten onze topprioriteit en we testen al onze producten voortdurend om ervoor te zorgen dat ze voldoen aan alle huidige regelgeving en we beoordelen al onze producten om ervoor te zorgen dat ze aan alle toekomstige wetswijzigingen voldoen.
 

General FAQ
On

Wat is de beste manier om jullie knijpzakjes te bewaren?

Answer

Wij raden aan onze ongeopende knijpzakjes koel en droog te bewaren (bijvoorbeeld in een voorraadkast). Als de inhoud van een knijpzakje op een los lepeltje geknepen wordt alvorens je kind te voeden, dan kan je het knijpzakje weer afgesloten met de dop een dag in de koelkast bewaren. Als je kind direct uit het knijpzakje eet, dan adviseren we eventuele restjes weg te gooien.

General FAQ
On

WIJ BELOVEN

Wij beloven met het 'OUR PROMISE' logo op elke verpakking:


•    Biologische Ingrediënten
•    Geen onnodige toevoegingen
•    Geen kleurstoffen*
•    Geen smaakstoffen
•    Geen conserveermiddelen*

*Conform wetgeving

1992

Organix is geboren

In 1992 realiseerde de Engelse Lizzie Vann zich dat er iets ontbrak in het Babyschap van supermarkten. Hier wilde ze iets aan doen. Haar missie: beter eten voor kinderen. Zo is Organix geboren.

Wat begon met de passie van één persoon, groeide uit tot een betrouwbaar, biologisch merk! Nog elke dag geloven wij in beter. Kleine kinderen hebben recht op gezond eten, omdat dat de basis legt voor een goede gezondheid.

Wij zien het dan ook als onze missie om eten voor kinderen beter te maken. Alle Organix producten zijn gemaakt van de beste en lekkerste biologische ingrediënten. Zonder onnodige toevoegingen, zoals kleurstoffen*, smaakstoffen en conserveermiddelen*. Want dat is onderdeel van onze Organix No Junk Promise.


*Conform wetgeving.

Beter eten voor kinderen

Hallo, wij zijn Organix en wij streven naar een wereld waarin iedereen kan kiezen voor gezond en voedzaam eten. Wij zien het dan ook als onze missie om eten voor kinderen beter te maken.

 

Waarom moeten jullie ongeopende producten niet in de koelkast bewaard te worden?

Answer

Onderdeel van onze No Junk Promise is dat we geen kleurstoffen*, smaakstoffen en conserveermiddelen* toevoegen aan onze producten. Het zijn de bereidingsprocessen en de verpakking die we gebruiken die onze onaangebroken producten goed houden zonder dat ze in de koelkast hoeven.

*conform wetgeving

General FAQ
On

Ik heb product gekocht waarvan de houdbaarheidsdatum is verlopen, wat moet ik doen?

Answer

Het is de verantwoordelijkheid van de winkel om alleen product te verkopen waarvan de houdbaarheidsdatum niet verlopen is, heel vervelend dat dat in dit geval niet is gebeurd. We raden je aan het artikel terug te brengen naar de winkel waar je het hebt gekocht. De kwaliteit van onze producten is het best tot de aangegeven houdbaarheidsdatum op de verpakking. Als wij iets kunnen verbeteren of je hebt meer vragen, neem dan contact met ons op.

General FAQ
On
Abonneer op